Kvě 18, 2013

AutorPřidal uživatel:vNezařazené, Vše, Zdraví a životní styl | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak bojovat s depresemi?

Jak bojovat s depresemi?

Venku je ošklivé počasí, máte plno práce a nevíte, co dřív. Všechno se Vám nedaří tak jak má. Tyto pochmurné podzimní dny vás mohou doprovázet nejrůznější deprese. Poradíme Vám, jak se proti nim bránit a jak s nimi bojovat.

Deprese se nedají vyléčit přes noc. I když máte s těmito stavy spoustu zkušeností, úplné uzdravení potřebuje čas a trpělivost. Když se nějaká ta „špatná“ věc stane, máte dvě možnosti: můžete se dál potápět hlouběji do vašeho příběhu, nebo tuto zkušenost vzít jako dárek, příležitost pro Váš osobní růst a rozšířit chápání sebe sama.

Život je úžasný, ale někdy zapomínáme, že se každým krokem můžeme rozhodnout.  Máme možnost jednat a reagovat. Máme volbu ustoupit, zhluboka se nadechnout a pak jít záměrně kupředu. Chcete-li žít v budoucnu bez bolesti, musíte si přestat stěžovat, smířit se a pokračovat dál. Začít s čistým štítem.

Jak zastavit pocit deprese?

1)Nejrychlejší způsob jak se osvobodit od svých problémů je jejich zastavení. Udělejte pro to maximum. Zkuste se zeptat sami sebe, jestli se opravdu chcete v životě zabývat jen samými obavami, jestli to pro vás má smysl do budoucnosti. Uvědomte si, že Váš život bude lepší, když se přestanete na problémy zaměřovat.

2)Zaměřte svou pozornost na věci, při kterých se cítíte dobře. Určitě je ve vaší mysli spousta vzpomínek, které vám dokážou vykouzlit na tváři upřímný úsměv, nebo se cítíte dobře, když plánujete další takové krásné zážitky do budoucna. Vzpomínku berte jako kotvu, která  přesune Vaši pozornost k něčemu pozitivnímu, kdykoliv to budete potřebovat. Jednoduše si řekněte co právě chcete dělat a udělejte to. Na nic nečekejte. Přijdete na jiné myšlenky a získejte nové zkušenosti.

Depresím pomáhá cvičení

Meditace: Sedněte si někde, kde je absolutní ticho a klid a vydržte tak 10 až 20 minut. Vědomě se soustřeďte na svůj dech. Když se vám v hlavě objeví nějaká myšlenka, nechte ji projít a znovu se zaměřte jen na svůj dech. Toto jednoduché cvičení opravdu pomáhá.

Jóga: Jóga je meditace spojená s pohybem. Nejen, že je skvělá pro vaše vědomí, ale také dělá zázraky s vaším tělem. Budete se cítit, jako byste byla na masáži. Je to uklidňující a zároveň velmi příjemné cvičení. Naučte se jóga cviky pomocí videí.

Zkuste také

Kreativní činnosti: Patří sem věci, jako je: psaní, tanec, kreslení, fotografování… Nevadí, když v tom nejste zrovna nejlepší, hlavní je, že se při tom cítíte dobře.

Inspirativní čtení: Číst něco, co Vás inspiruje je velmi pozitivní impuls pro vaší psychiku. Můžete se tím motivovat, nebo se díky tomu zamyslet nad vaším životem.

Nemůžete kontrolovat, co se stane, ale můžete k tomu ovládat svůj postoj. Pokud v současné době bojujete s pocity deprese, podrážděností, nebo s životními problémy, zkuste všechno hodit za hlavu. Udělejte si čas jen sama na sebe. Každý den na pár minut meditujte, zajděte si do kavárny na svůj oblíbený nápoj, najděte si pohodlné místo, uvolněte se a třeba jen sledujte ostatní lidi. Zkuste trávit čas jen s těmi, se kterými vám je dobře a se kterými nebudete muset nic řešit. Kdykoliv se budete cítit mrzutě, nebo smutně, zhluboka se nadechněte a vyhledejte nějakou činnost, o které víte, že Vás zaručeně přivede na jiné myšlenky.

Modin je přírodní doplněk stravy, kde hlavní účinnou látkou je třezalka.

 Líbí se vám tento článek? Sdílejte ho!

U tohoto článku jsou již komentáře uzavřeny.