Lis 14, 2013

AutorPřidal uživatel:vNezařazené, Ostatní | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak začít správně s posilováním pro ženy?

Jak začít správně s posilováním pro ženy?

Chcete začít s posilováním ale vůbec nevíte jak na to? Tak to jste tedy správně, poradíme vám jak na správné posilování pro ženy.

Kolikrát v týdnu posilovat?

Pro začátek bude bohatě stačit, když budete posilovat třikrát v týdnu. Posilování bude trvat většinou jednu hodinu. Takže vám to týdně na začátzku vezme pouhé 3 hodiny týdně a to si fakt může dovolit úplně každý. Stačí omezit bezduché aktivity a hned máme hodně času na další věci.

Nejtěžší je začít

Jako ve všem v životě je nejtěžší začít, jak už začnete pravidelně posilovat tak už máte vyhráno a už stačí pouze vydržet. Na začátku se musíte naučit jak posilovat, je třeba se zejména naučit správnou techniku provedení cviků na jednotlivé svalové partie. Je třeba také procvičovat všechny svalové partie rovnoměrně.

Na začátku stačí cviky s vlastní váhou

Na úplném začátku vám bohatě postačí cviky s váhou vlastního těla. Na nohy to budou být například dřepy, výpony a také výpady. Na ramena a paže zkuste zařadit kliky. Pro posilování břišních svalů zařaďte do tréninku také lehy sedy, zkracovačky. Komplexním cvikem jsou například angličany.

Podpořte změny těla úpravou stravy

Aby vaše posilování mělo opravdu dobře výsledky a viděly jste výsledky vaší práce, tak se musí upravit i vaše každodenní strava. Vašim denním chlebem by se měla stát zdravý jídelníček. Hlavně to chce omezit nekvalitzní potraviny a jíst co nejvíce kvalitních a čerstvých potravin. Určitě je třeba jíst dostatek ovoce a zeleniny.

U tohoto článku jsou již komentáře uzavřeny.